Nuff

Blogger2

2008-10-13

Setelah kelahiran Kyrin…



Alhamdulillah pas kluar je spital,khairin btambah sihat.Sebelum pulang suamiku temuramah dulu ngan DR psal kyrin.Mana x nyer,risau kot2 dh bwk blk umah takut dia sakit lg.Dr kata dia dh ok.Suma sakit aritu sbb dia termakan najis jer wktu dlm perut dn dia lemas..Pastu xder dah la sakit pape.Risau plak aku tkut paru2 dia sakit berkekalan.


Sekarang ni kyrin dh 5bln.Dia dh menerap dn
duduk..bdiri pun dia suka.Tapi kena pegang hujung jari tkut jatuh.x berapa kuat lg la..cuma dia jer yg bsungguh nk bdiri.wktu kje,aku hntr kyrin di Taska Zrin.taska yg tletak dbawah opis aku.Seronok gak taska dkt anytime nk dtg, aku akan trun.Masuk opis kul 8.00 tp dok kt taska smpai 8.30 trus pg bli mknan kt cafe.Dpn taska jer cafe.Mkn plak smpai kul 9.00 kdg2..Kul 10.30 plak kalo rindu, aku ikut lynn(mmber aku) trun tgk anak.Kul 12.40 plak mmg dh jd kebiasaan,aku akan trun main2 ngan kyrin smpai kul 2.00 atau 2.30.Camtu la keje aku.Tp don’t worry..keje aku beresss..aku kan bosss heheh…bossan..Kul 5.00 wktu utk pulang, smpai kt umah lyan kyrin lg.asik lyan kyrin jer.Suamiku skali laa.
camtu la setelah kelahiran kyrin.Suma nyer berubah.Seronok sgt,tmbah plak dia jenis yg bkn byk kerenah.Manja sgt…


No comments:

Post a Comment