Nuff

Blogger2

2009-06-30

Terima Kasih Cikgu Yana.....

Hari ni merupakan Lastday Cikgu Yana menjaga Khairin di taska..bkn Cikgu Yana sorg ttp ada lg 3,4org Cikgu yg merupakan studen dan bekerja sambilan di taska ni..Cikgu yana ni,Cikgu yg menjaga bilik Khairin so mmg rapat la diorg..Khairin pon terlebih mengada dgn Cikgu Yana..So pasni no more manja2 yer Khairin...dia ni mmg bagus la dlm menjaga anak2 bilik dia...walaupon baru berumur 18tahun tp aku amat berpuas hati...


Firstday dia start keje dulu..,aku ingatkan sehari dua jer dia tahan keje kat taska nih..sbb nyer ramai yg try keje taska tp sehari dua pastu xnmpk batang idung..kalo xder minat mmg xbleh la jaga budak reramai camtu...ada yg muda dan ada yg dah pencen pon try keje tp suma sehari jer pastu resign..Yana ni lain,ruper2 nyer dia penyabar dan keje lama kt taska nih smpai la dia dpt offer futher stadi...minat Nursing ruper nyer Cikgu Yana nih...patut la dia ok jer jaga bebudak ni..mmg ada minat kearah itu..aku kalo xder anak..,jgn harap nk kerja taska sbb aku geli mcm2...ntah hape2 aku ni..tu pasal aku respect sgt2 kat Yana..dulu aku pernah kata dlm hati..muka cun,lembut jer camane dia bleh tahandengan kerenah bebudak kt taska yer???aku kdg penin gak dok kat taska...Nak jaga Khairin sorg pon penin ni kan nk jaga reramai..hihiihh...mmg aku kagum laa ngan dia wlaupun aku jarang sembang ngan dia tp keseluruhan nyer aku amat puas hati dan berterima kasih la byk2 kt dia sbb dia dah menjaga dgn baik dan curahkan kasih sayang dia kat bebudak nih..


Aku doakan semoga dia berjaya mencapai apa yg diimpikan..semoga Cikgu Yana berjaya dlm pelajaran...


Gambo Khairin ngan Cikgu Yana pd Lastday Cikgu yana kerja kat Taska....

post signature

1 comment: