Nuff

Blogger2

2009-07-07

++Ubat Tambah Darah++

Hai kwan2...ni nak promote ubat penambah darah especially for pregnancy woman...so sesapa ibu-ibu or mom to be yg kekurangan darah or 'hb' turun dan turun..,bleh la mendapatkan ubat penambah darah ini di Farmasi..dptkan nasihat doktor yer...

Actually ubat penambah darah ni mak aku yg memula mkn time dia peknenkan adik aku yg kembar..so apabila dua bbe didlm worm..,kan ke xcukup darah lg tu...jd doktor yg merawat mak aku suggest spy abah aku mendapatkan ubat ini di farmasi..hospital kerajaan tidak supply ubat ini..mahal skit ler..tp still mampu dibeli..xder ler mahal mana pon..kalo mak aku still xckp darah,doktor akan memasukkan darah..Doktor kata masuk darah sakit baik awak cari pil nih...so abah aku pon carila kat farmasi..

Masa aku peknen aritu..,hb aku pon turun gak..setiap kali checkup..,setiap kali tu la bacaan nyer menurun..so tiba tang 'hb' aku bwh 9..,apa lg kelam kabut bgtau mak aku...mkn ubat yg doktor bg mmg xckp menampong darah tu..mkn hati ke kerang ke mmg lambat kdg2 xnmpk perubahan..so bpk aku pos ler dr Perak ke Cni..Aku mkn xsampai 5 biji mmg 'hb' naik semula dan tahap ok...pastu aku stop la mkn ubat nih...

Kat bwh ni ada gambar ubat tersebut....


Ni closeup ubat Penambah darah..nama nyer SANGOBION...Jangan takut capsule ini senang ditelan..xpahit coz dlm sarung..jgn telan plak sarung luar nih...hihihi...haa pilih ler nk makan pil atau nk enjet masuk darah???isshh takut aku...


post signature

No comments:

Post a Comment