Nuff

Blogger2

2011-01-11

Misi Mengurangkan Kolestrol dgn Sunflower Oil....

Salam....

Sejak2 menetap diPerak ni, jarang2 aku ber blog...Tahap kemalasan yg maxsimum nak menaip dn berkongsi cerita, wlaupun kadang2 byk masa terluang..

Kali ni aku ada la sedikit kerajinan nak menaip...

Ni kisah penggunaan myk masak biasa kepada minyak masak tanpa kolestrol...sejak berpindah ke Perak, inilah minyak masak yang aku guna untuk memasak..

Semua ni gara2 terpengaruh dgn mak aku..mak mmg guna myk msk tanpa kolestral..tp brand lain, xsama dgn brand yg aku guna ni..

Mula2 saja try guna myk Olife Sunflower Oil ni..Lama2 rasa sedap pulak xde beza sgt dgn yg berkolestral..Salah satu sebab utama aku guna ni pasal my Encik Razif dh bertambah membesar..so xnak tambah kolestral dlm masakan..mana bleh elak, aku cuba la elakkan..tp kalo dia sendiri yg menambah kolestral...,emmm apakan daya...

Dibawah ni la gambo minyak yg aku guna tu..Botol dia pun aku suka..sgt menarik..tutup dia pun senang je xyah tanggal2, flip jer...xde jatuh2..heheh.

Nota : Dulu sekali-sekala je beli myk Sunflower oil..tp skrg jd pengguna tegar menggunakan myk Olife Sunflower ni....u ols try la..



post signature

1 comment: